Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 161-170 зі 733 (час пошуку: 0.152 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2010Інтелектуальний капітал підприємства: проблеми визначення та оцінкаЯстремська О. М.; Воліков В. В.; Ріпка Д. О.; Ястремская Е. Н.; Воликов В. В.; Репка Д. А.; Yastremska O. M.; Volikov V. V.; Ripka D. O.
2011Організація маркетингових досліджень на ринках інтелектуальної власностіРіпка Д. О.; Репка Д. А.; Ripka D. O.
2011Формування системи управління знаннями підприємстваРіпка Д. О.; Репка Д. А.; Ripka D. O.
2011Проблеми визначення ефективності маркетингової діяльностіСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2011Оцінка комерційного потенціалу інноваційної технологіїВоліков В. В.; Ріпка Д. О.; Воликов В. В.; Репка Д. А.; Volikov V. V.; Ripka D. O.
2013Основні напрями аналізу витрат на формування і підтримку якості та конкурентоспроможності продукціїГриньова В. М.; Мисько Н. В.
2018Концепція «бережливого виробництва» як інструмент підвищення якості операційного менеджментуЗахаров В. А.; Zakharov V.
2018Удосконалення методичних підходів до оцінювання конкурентоспроможності підприємств сфери інноваційних послугКолодізєва Т. О.; Колодізєва С. О.; Колодизева Т. А.; Колодизева С. О.; Kolodizieva T. O.; Kolodizieva S. O.
2009Технологія аналізу персоналу промислових підприємств на основі кластеризаціїГриньова В. М.; Мажник Л. О.; Гринева В. Н.; Мажник Л. А.; Grinyova V. M.; Mazhnyk L. O.