Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 211-220 зі 733 (час пошуку: 0.025 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Контент маркетинг як інструмент сучасних Інтернет технологійДемченко Г. В.
2019Управління знаннями як підґрунтя підвищення ефективності фінансово-інвестиційної системиСтрокович Г. В.
2019Визначення поняття управління конкурентоспроможністю підприємстваСамойленко В. В.
2019Аутсорсинг як складова логістичного менеджментуАвраменко О. В.; Голофаєва І. П.
2019Модель управління маркетинговою діяльністю підприємстваПасько М. І.; Ландер А. В.
2019Структура якості медичної послугиПасько М. І.; Шумейко С. О.
2019Оценивание эффективности сбытовой деятельности предприятияПасько М. И.; Го Сяоцин
2019Маркетинг як базова функція управління підприємствомПасько М. І.
2018Cibernization of innovation managementVereshchagina H. V.; Vashchuk T.; Верещагіна Г. В.; Ващук Т.; Верещагина А. В.
2019Оптимізація транспортно-логістичної діяльності підприємстваВерещагіна Г. В.; Сушко К. В.