Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 411-420 зі 733 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Основні концепції маркетингової діяльностіРазінькова М. Ю.; Разинькова М. Ю.; Razinkova M. Y.
2016Perspective Trends in the Educational Space of UkraineZaslavska K. A.; Salun M. M.; Sidorenko V. V.; Yavdak M. Y.; Заславська К. А.; Салун М. М.; Сідоренко В. В.; Явдак М. Ю.; Заславская Е. А.; Сидоренко В. В.
2017Review of requirements for publications of results of dissertation research of PhD in different countriesSalun M. N.; Zaslavska К. A.; Салун М. М.; Заславська К. А.; Салун М. Н.; Заславская Е. А.
2017Контролінг як система випереджального контролю і профілактики криз в організаціїШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Контролінг як система випереджального контролю і профілактики криз в організаціїШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Світовий досвід ефективного здійснення логістичних процесів на підприємствахШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2017Світовий досвід ефективного здійснення логістичних процесів на підприємствахШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємстві.Шевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2016Ребрендинг як елемент маркетингової стратегії на підприємствіШевченко І. В.; Шевченко И. В.; Shevchenko I. V.
2015Стимулирование инновационной активности работников предприятийОмелаенко Н. Н.; Омелаєнко Н. М.; Omelayenko N. M.