Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 521-530 зі 733 (час пошуку: 0.067 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Аналіз різних точок зору на поняття «мотивація»Геращенко І. М.; Косинська В. А.
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.
2022Класифікація управлінських рішень та фактори впливу на їх якістьКозлова І. М.; Гаврилюк А. І.
2022Сутність та складові ефективної системи стимулювання персоналу на підприємствіДемченко Г. В.; Копадзе О. Г.
2022Аналіз ефективності збутової діяльності підприємстваСамойленко В. В.
2022Мотивація як чинник підвищення ефективності праці персоналу підприємстваСамойленко В. В.
2022Сутність і значення корпоративного іміджу підприємстваСамойленко В. В.; Осьмуха О. М.
2022Мотиваційна стратегія підприємстваСамойленко В. В.; Ройко В. А.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.