Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 691-700 зі 733 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Методичні підходи до оцінювання вартості брендуПасько М. І.; Бондаренко А. О.
2023Development of Staff of Innovative Enterprises in the Context of DigitalizationMazhnyk L. O.; Lytovchenko I. V.; Shevchenko S. О.
2023Creative economy: opportunities for rebuilding UkraineLytovchenko Y. V.; Tomakh V. V.
2024Завдання стратегічного, тактичного та оперативного рівнів медіапланування діяльності підприємства в умовах військового часуМажник Л. О.; Потрашков А. О.
2023Галузеві особливості формування маркетингової стратегії розвитку діяльності підприємствМажник Л. О.; Єльчищев О. О.
2023Інноваційний менеджмент процесів диджиталізації УкраїниМажник Л. О.
2023Sustainable Entrepreneurship: A Bibliometric Analysis of Digital Marketing TrendsZrybnieva I.; Larina K.; Semenda O.
2024Стратегічне управління ризиками у глобальних ланцюгах постачання в умовах нестабільного середовищаДемченко Г. В.
2023Роль публічного управління у формуванні та реалізації економічної політики для підтримки інноваційного розвиткуПономаренко О. О.; Мащенко Д. Р.
2025Основні підходи до визначення привабливості підприємстваКончик Д.