Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorБондаренко Л. М.-
dc.contributor.authorЯрковий О. Е.-
dc.date.accessioned2018-10-17T11:15:03Z-
dc.date.available2018-10-17T11:15:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринках / Т. В. Шталь, Л. М. Бондаренко, О. Е. Ярковий // Бізнес-Інформ. – 2017. - №5. – С. 103-108.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19886-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему експортної кризи українського бізнесу, її причини та масштаби наслідків. Актуальною проблемою для українських підприємств авторами визначено пошук нових ринків збуту своєї продукції, вирішення якої дозволить отримати надійний вектор розвитку підприємства. Досліджено методи аналізу макросередовища підприємства, їх переваги та недоліки, а також способи нівелювання цих недоліків. Метою статті є пошук способу покращення адекватності результатів аналізу макросередовища підприємства. Об’єктом статті є методи аналізу макросередовища підприємства. Предмет статті – особливості використання економетричних методів в аналізі макросередовища підприємства. Запропоновано застосовування економетричних методів у ході виконання аналізу впливу факторів макросередовища.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectекспортна кризаuk
dc.subjectаналіз макросередовищаuk
dc.subjectеконометричні методиuk
dc.titleОсобливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.