Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрута Л. С.-
dc.contributor.authorХомюк А. В.-
dc.date.accessioned2013-01-28T07:48:38Z-
dc.date.available2013-01-28T07:48:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКрута Л.С., Хомюк А.В. Етикетка та упаковка-носії достовірної інформації про товар чи інструмент маркетингу / Л.С. Крута, А.В. Хомюк // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 115 - 117en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2004-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо ролі етикетки та упаковки у життєвому циклі товару, визначено пріоритетні функції. Розкрито їх сутність як інструмента маркетингу. Показано шляхи зловживання виробниками довірою споживача та шляхи вирішення проблеми.en_US
dc.description.abstractРассмотрен вопрос о роли этикетки и упаковки в жизненном цикле товара, определены приоритетные функции. Раскрыто их сущность как инструмента маркетинга. Показаны пути злоупотребления производителями доверием потребителя и пути решения проблемы.en_US
dc.description.abstractThe crucial aspects about the role of label and package in living cycle of goods are considered, the priority functions are defined. Their essence as marketing tools is revealed. The ways of breaching the customer’s trust and ways of solving thise problems are shown.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectетикеткаen_US
dc.subjectупаковкаen_US
dc.subjectмаркування товаруen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectвиробникen_US
dc.subjectпокупецьen_US
dc.titleЕТИКЕТКА ТА УПАКОВКА – НОСІЇ ДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТОВАР ЧИ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.827en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.