Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДєнєжко К. А.-
dc.contributor.authorЖиліна Ю. П.-
dc.date.accessioned2013-01-28T07:59:31Z-
dc.date.available2013-01-28T07:59:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДєнєжко К.А., Жиліна Ю.П. Еволюція концепції маркетингу / К.А. Дєнєжко, Ю.П. Жиліна // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 117 - 120en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2005-
dc.description.abstractДосліджено еволюцію концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі "реабілітаційного маркетингу" як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства.en_US
dc.description.abstractИсследована эволюция концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложена и теоретически описана гипотеза дальнейшего развития концепций маркетинга в русле "реабилитационного маркетинга" как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества.en_US
dc.description.abstractThe evolution of marketing concepts in the evolution of the global economy and technological change patterns is investigated. The hypothesis of further development of marketing concepts in "rehab marketing" line as a logical response to the chanes in socio-ecological-economic situation of society is proposed and theoretically described.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectконцепція маркетингуen_US
dc.subjectсоціо-еколого-економічний розвитокen_US
dc.subject"реабілітаційний маркетинг"en_US
dc.titleЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138:316.423.6en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дєнєжко К.А., Жиліна Ю.П. ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.pdf399,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.