Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMyronova O. M.-
dc.contributor.authorМиронова О. М.-
dc.contributor.authorМиронова О. Н.-
dc.date.accessioned2018-12-14T09:59:15Z-
dc.date.available2018-12-14T09:59:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationMarketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management” [Electronic edition] / compiled by O. Myronova. – Kharkiv: S. Kuznets KhNUE, 2018. – 11 p.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20083-
dc.description.abstractThe thematic plan of the academic discipline and its contents are given according to the modules and themes. Plan of lectures, guidelines for assessment of students' knowledge, professional competences a student should have after studying the academic discipline are provided. For Bachelor's (first) degree students of speciality “Management”. Наведено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Надано план лекцій, методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, які студент повинен отримати після вивчення навчальної дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня. Приведен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам. Даны план лекций, методические рекомендации по оценке знаний студентов, профессиональные компетентности, которые студент должен получить после изучения учебной дисциплины. Рекомендовано для студентов специальности «Менеджмент» первого (бакалаврского) уровня.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectmarketing-mixuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectprice policyuk
dc.subjectpromotion policyuk
dc.subjectplace policyuk
dc.subjectmarketing planuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectполітика просуванняuk
dc.subjectполітика розміщенняuk
dc.subjectмаркетинговий планuk
dc.subjectмаркетинговые исследованияuk
dc.subjectмаркетинг-миксuk
dc.subjectтоварная политикаuk
dc.subjectценовая политикаuk
dc.subjectполитика продвиженияuk
dc.subjectполитика размещенияuk
dc.subjectмаркетинговый планuk
dc.titleMarketing: syllabus of the academic discipline for Bachelor's (first) degree students of speciality 073 “Management”uk
dc.title.alternativeМаркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняuk
dc.title.alternativeМаркетинг: робочая программа учебной дисциплини для студентов специальности 073 "Менеджмент" первого (бакалаврского) уровняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.