Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCherkashyna T. S.-
dc.contributor.authorЧеркашина Т. С.-
dc.contributor.authorЧеркашина Т. С.-
dc.date.accessioned2019-01-10T08:34:54Z-
dc.date.available2019-01-10T08:34:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationCherkashyna T. S. Methodological guidelines for monitoring of sales staff motivation at the trade enterprises / T. S. Cherkashyna // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми та перспективи розвитку підприємництва», м. Харків, 30 листопада 2018 р. – 2018. – С. 285-287.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20150-
dc.description.abstractMethodological guidelines for monitoring of sales staff motivation at the trade enterprises using tools of fuzzy logic has been proposed. That guidelines allow to determine which components of motivation system (financial incentives, non-financial rewards, career opportunities or interacting with customers and colleagues) are created better. The purpose, objectives and expected results of the writing has been determined. На основі використання нечіткої логіки розроблено методичні рекомендації до проведення моніторингу мотивації персоналу, зайнятого у сфері продаж на торговельних підприємствах. Пропоновані рекомендації дозволяють визначити наскільки кожна зі складових системи мотивації (фінансові стимули, нефінансові винагороди, кар’єрні можливості або взаємодія зі споживачами та колегами) є ефективнішою за іншу. Визначено мету, завдання та очікувані результати дослідження. На основе использования нечеткой логики разработаны методические рекомендации к проведению мониторинга мотивации персонала, занятого в сфере продаж на торговых предприятиях. Предлагаемые рекомендации позволяют определить насколько каждая из состав-ляющих мотивационной системы (финансовые стимулы, нефинансовые вознаграждения, карьерные возможности или взаимодействие с клиентами и коллегами) эффективнее другой. Определены цель, задачи и ожидаемые результаты исследования.uk
dc.language.isoen_USuk
dc.subjecttrade enterpriseuk
dc.subjectsales staff motivationuk
dc.subjectfinancial incentivesuk
dc.subjectnon-financial rewardsuk
dc.subjectcareer opportunitiesuk
dc.subjectfuzzy logicuk
dc.subjectторговельне підприємствоuk
dc.subjectмотивація персоналуuk
dc.subjectзайнятого у сфері продажuk
dc.subjectфінансові стимулиuk
dc.subjectнефінансові винагородиuk
dc.subjectкар’єрні можливостіuk
dc.subjectнечітка логікаuk
dc.subjectторговое предприятиеuk
dc.subjectмотивация персоналаuk
dc.subjectзанятого в сфере продажuk
dc.subjectфинансовые стимулыuk
dc.subjectнефинансовые вознагражденияuk
dc.subjectкарьерные возможностиuk
dc.subjectнечеткая логикаuk
dc.titleMethodological guidelines for monitoring of sales staff motivation at the trade enterprisesuk
dc.title.alternativeМетодичні рекомендації до проведення моніторингу мотивації персоналу, зайнятого у сфері продаж на торговельних підприємствахuk
dc.title.alternativeМетодические рекомендации к проведению мониторинга мотивации персонала торговых предприятийuk
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherkashyna T. S. METHODOLOGICAL GUIDELINES FOR MONITORING OF SALES STAFF MOTIVATION AT THE TRADE ENTERPRISES.pdf201,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.