Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГагін С. С.-
dc.date.accessioned2013-01-28T09:21:09Z-
dc.date.available2013-01-28T09:21:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГагін С.С. Розробка бренд-стратегій, позиціонування товару / С.С. Гагін // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 129 - 130en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2015-
dc.description.abstractРозкрито сутність брендингової стратегії розвитку та основи позиціювання товару за умови впровадження бренда. Проведено ретельний аналіз категоріального апарату цієї проблематики, визначено сутність понять "позиціонування" та "стратегія бренда".en_US
dc.description.abstractРаскрыты сущность брендинговой стратегии развития и основы позиционирования товара при условии внедрения бренда. Проведен тщательный анализ категориального аппарата данной проблематики, определена сущность понятий "позиционирование" и "стратегия бренда".en_US
dc.description.abstractThe essence of branding strategy and product positioning basis subject to the brand implementation are revealed. The thorough careful analysis of categorical apparatus of this problematics is carried out, the essence of the concepts of "positioning" and "brand strategy" is determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectпозиціонування брендаen_US
dc.subjectстратегія брендаen_US
dc.titleРОЗРОБКА БРЕНД-СТРАТЕГІЙ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.31en_US
Розташовується у зібраннях:№ 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гагін С.С. РОЗРОБКА БРЕНД-СТРАТЕГІЙ, ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ.pdf370,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.