Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗіма О. Г.-
dc.date.accessioned2019-03-12T08:38:36Z-
dc.date.available2019-03-12T08:38:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗіма О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зіма // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – С. 104–105ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20536-
dc.description.abstractПредставлено можливості, які відкриваються для цифрового маркетингу з впровадженням геолокаційних сервісів. Доведено, що пошук своєї цільової аудиторії якнайкраще сприяє впровадження персоналізованого контенту. Запропоновано інструменти, які дозволяють надіслати користувачеві повідомлення у релевантне для нього місце.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectканали просуванняru_RU
dc.subjectконтентru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.titleРозширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зима Тези Львів 2018.pdf176,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.