Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧехратова О. А.-
dc.date.accessioned2019-03-13T10:25:25Z-
dc.date.available2019-03-13T10:25:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЧехратова О. А. Використання моделі змішаного навчання на заняттях з іноземної мови в умовах навчальної автономії / О. А. Чехратова // Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 липня 2018 р., м. Київ. – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20565-
dc.description.abstractДля розвитку навчальної автономії важливими стають інструменти і методи роботи викладача. Використання моделей змішаного навчання допомагають урізноманітнити форми роботи на заняттях. У роботі розглядається приклад використання змішаного навчання у різнорівневій групі на заняттях з іноземної мови (на прикладі вживання видо-часових форм групи Simple).ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectнавчальна автономіяru_RU
dc.subjectзмішане навчанняru_RU
dc.subjectпрофесійна компетентністьru_RU
dc.titleВикористання моделі змішаного навчання на заняттях з іноземної мови в умовах навчальної автономіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чехратова. Тези_1.pdf209,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.