Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемченко Г. В.-
dc.contributor.authorДемченко А. В.-
dc.contributor.authorDemchenko G. V.-
dc.date.accessioned2019-03-18T13:13:05Z-
dc.date.available2019-03-18T13:13:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДемченко Г. В. Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутнього / Г. В. Демченко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 листопада 2018р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2018. – С. 126–129.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20629-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості та визначено переваги застосування омніканального маркетингу на підприємстві в порівнянні з моноканальним. Досліджено основні напрямки розвитку омніканального маркетингу. Запропоновано застосувати омніканальний маркетинг, в якості інструмента з підвищення ефективності діяльності підприємства. Проанализированы особенности и определены преимущества применения омниканального маркетинга на предприятии в сравнении с моноканальным. Исследованы основные направления развития омниканального маркетинга. Предложено использовать омниканальний маркетинг, в качестве инструмента по повышению эффективности деятельности предприятия. The peculiarities and advantages of using the omnichannel marketing at the enterprise with monochannel ones was compared. The main directions of the development of omnichannel marketing were investigated. Application of omnichannel marketing, as a tool of improving the efficiency of the enterprise was proposed.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectточки взаємодії з клієнтамиru_RU
dc.subjectмоноканальний маркетингru_RU
dc.subjectомніканальний маркетингru_RU
dc.subjectІнтернетru_RU
dc.subjectофф-лайн каталогru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectточки взаимодействия с клиентамиru_RU
dc.subjectмоноканальный маркетингru_RU
dc.subjectомниканальний маркетингru_RU
dc.subjectИнтернетru_RU
dc.subjectофф-лайн каталогru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectpoints of interaction with clientsru_RU
dc.subjectmonochannel marketingru_RU
dc.subjectomnichannel marketingru_RU
dc.subjectInternetru_RU
dc.subjectoff-line catalogru_RU
dc.titleОмніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоru_RU
dc.title.alternativeОмниканалний маркетинг – бизнес-модель будущегоru_RU
dc.title.alternativeOmnichannel Marketing – Business Model of the Futureru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Демченко_Тези.pdf232,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.