Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20960
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.contributor.authorГронь А. В.-
dc.contributor.authorGron O. V.-
dc.date.accessioned2019-05-02T13:08:00Z-
dc.date.available2019-05-02T13:08:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. О. В. Гронь. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 10 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20960-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of all the specialties of the second (master) level.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectкомпетентностіru_RU
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингru_RU
dc.subjectсоціально-відповідальний бізнесru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectефективність рекламиru_RU
dc.subjectсоціальний маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectкомпетентностиru_RU
dc.subjectсоциально-ответственный маркетингru_RU
dc.subjectсоциально-ответственный бизнесru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингаru_RU
dc.subjectэффективность рекламыru_RU
dc.subjectсоциальный маркетингru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectcompetenciesru_RU
dc.subjectsocially responsible marketingru_RU
dc.subjectsocially responsible businessru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectadvertising effectivenessru_RU
dc.subjectsocial marketingru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.titleСоціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.title.alternativeСоциально-ответственный маркетинг: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровняru_RU
dc.title.alternativeSocially responsible marketing: a work program for students of all the specialties of the second (master) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД Соціально-відповідальний маркетинг.pdf409,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.