Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMazorenko O. V.-
dc.contributor.authorМазоренко О. В.-
dc.date.accessioned2019-05-07T09:10:06Z-
dc.date.available2019-05-07T09:10:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationElectronic marketing: syllabus of the educational discipline for students of the first (bachelor) level [Electronic edition] / comp. О. Mazorenko. – Kharkiv: KHNUE, 2018. – 8 p.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20992-
dc.description.abstractThe thematic plan of educational discipline and its content by content modules and themes are given. The criteria and procedure for assessing students' knowledge, and professional competences, which the student should have after studying the discipline, are presented. It is recommend for students of the first (bachelor) level. Наведено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за змістовими модулями та темами. Подано критерії та порядок оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими повинен володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів першого (бакалаврського) рівня. Приведен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по содержательным модулям и темам. Представлены критерии и порядок оценки знаний студентов, профессиональные компетентности, которыми должен обладать студент после изучения дисциплины. Рекомендовано для студентов первого (бакалаврского) уровня.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectelectronic marketingru_RU
dc.subjecte-marketingru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectInternet marketingru_RU
dc.subjectелектроний маркетингru_RU
dc.subjectе-маркетингru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectэлектронный маркетингru_RU
dc.subjectинтернет-маркетингru_RU
dc.titleElectronic marketing: syllabus of the educational discipline for students of the first (bachelor) levelru_RU
dc.title.alternativeЕлектронний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.title.alternativeЭлектронный маркетинг: рабочая программа учебной дисциплины для студентов всех специальностей первого (бакалаврского) уровняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
! 30. А_РПНД Electronic marketing_Мазоренко (1).pdf556,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.