Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21459
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлов П. А.-
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.contributor.authorЩетинін В. М.-
dc.contributor.authorОрлов П. А.-
dc.contributor.authorРожко В. И.-
dc.contributor.authorЩетинин В. М.-
dc.contributor.authorOrlov P. A.-
dc.contributor.authorRozhko V. I.-
dc.contributor.authorShchetinin V. M.-
dc.date.accessioned2019-07-09T08:31:05Z-
dc.date.available2019-07-09T08:31:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЕкономіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс / укл. П.А. Орлов, В.І. Рожко, В.М. Щетинін; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (786 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. - 48 с. - Загол. з титул. екрану.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21459-
dc.description.abstractПодано рекомендації до виконання курсової роботи, яка є формою самостійної дослідної роботи студентів, із метою поглиблення, систематизації та закріплення теоретичних знань і практичних навичок, отриманих протягом вивчення навчальної дисципліни. Наведено вихідні дані для розрахунків, нормативні значення показників, формули, які слід використати. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. Даны рекомендации к выполнению курсовой работы, которая является формой самостоятельной исследовательской работой студентов, с целью углубления, систематизации и закрепления теоретических знаний и практических навыков, полученных при изучении учебной дисциплины. Приведены исходные данные для расчетов, нормативные значения показателей, формулы, которые следует использовать. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня. The guidelines for completing a term paper which is a form of independent research work of students are presented in order to deepen, systematize and consolidate the theoretical knowledge and practical skills acquired during the study of the academic discipline. The initial data for calculations, normative values of indicators, formulas to be used are given. For Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing".ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectекономікаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectвитратиru_RU
dc.subjectсобівартістьru_RU
dc.subjectкалькуляціяru_RU
dc.subjectпроцесний підхідru_RU
dc.subjectкошторисru_RU
dc.subjectэкономикаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectрасходыru_RU
dc.subjectсебестоимостьru_RU
dc.subjectкалькуляцияru_RU
dc.subjectпроцессный подходru_RU
dc.subjectсметаru_RU
dc.subjecteconomyru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectcostsru_RU
dc.subjectcost estimationru_RU
dc.subjectprocess approachru_RU
dc.subjectcost estimateru_RU
dc.titleЕкономіка підприємства: методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.title.alternativeЭкономика предприятия: методические рекомендации к выполнению курсовой работы для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровняru_RU
dc.title.alternativeEconomics of the Enterprise: guidelines for completing a term paper for Bachelor's (first) degree students of speciality 075 "Marketing"ru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-73-ЕВ Орлов П А, Рожко В И, Щенитин В М.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.