Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorДоброскок Ю. Б.-
dc.contributor.authorПроскурнина Н. В.-
dc.contributor.authorProskurnina N. V.-
dc.contributor.authorDobroskok Y. B.-
dc.date.accessioned2019-09-04T11:29:05Z-
dc.date.available2019-09-04T11:29:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі / Ю. Б.Доброскок , Н. В. Проскурніна // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х., 2019. - С. 254-255.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21492-
dc.description.abstractВплив штучного інтелекту на систему управління маркетинговими та рекламними кампаніями підприємства. Штучний інтелект – це метод використання даних клієнта з метою створення найбільш чіткої картини цільової аудиторії. Досліджено інструменти штучного інтелекту, які використовуються для глибокого розуміння споживачів. Влияние искусственного интеллекта на систему управления маркетинговыми и рекламными кампаниями предприятия. Искусственный интеллект - это метод использования данных клиента с целью создания наиболее четкой картины целевой аудитории. Исследованы инструменты искусственного интеллекта, которые используются для глубокого понимания потребителей. Influence of artificial intelligence on the management system of marketing and advertising campaigns of the enterprise. Artificial intelligence is a method of using customer data in order to create the most accurate picture of the target audience. The tools of artificial intelligence that are used for a deep understanding of consumers are explored.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.titleШтучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліru_RU
dc.title.alternativeИскусственный интеллект в маркетинговой деятельности предприятий торговлиru_RU
dc.title.alternativeArtificial Intelligence in the Marketing Activities of Trade Enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CED-2019.pdf519,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.