Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorКозуб В. О.-
dc.date.accessioned2019-09-17T07:31:35Z-
dc.date.available2019-09-17T07:31:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Напрями модернізації експортного маркетингу національних компаній / Т. В. Шталь, В. О. Козуб // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов.– Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – 442 с. – С. 186-187.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21559-
dc.description.abstractВизначено вимоги до національних компаній, необхідні для розвитку експорту та формування його конкурентоспроможності, а саме: виробництво якісної продукції з урахуванням оптимального співвідношення «ціна-якість»; інвестування коштів в інновації та технології; формування колективу висококваліфікованих працівників; проведення маркетингових дослідження зарубіжних ринків; формування довгостроковоїі стратегії розвитку бренду компанії, тощо. Виділено сегменти переробної та машинобудівної промисловості, де українські виробники завдяки власним НДДКР зберігають глобальну конкурентоспроможність. Запропоновано маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності товарного експорту національних виробників на корпоративному рівні.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectтовариний експортru_RU
dc.subjectекспортний марктеингru_RU
dc.subjectмаркетингові технологіїru_RU
dc.titleНапрями модернізації експортного маркетингу національних компанійru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.