Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук К. В.-
dc.date.accessioned2019-09-18T08:40:59Z-
dc.date.available2019-09-18T08:40:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКовальчук К. В. Інформаційне забезпечення позиціонування бренду / К. В. Ковальчук // Інформаційна безпека та інформаційні технології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 квітня 2019 р. : тези допов. – Х. : Цифрова друкарня № 1, 2019. – С. 50.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21581-
dc.description.abstractРозглянуто сутність поняття «неймінг». Проаналізовано створення брендінгу, процес позиціонування бренду.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectнеймінгru_RU
dc.subjectторгова маркаru_RU
dc.subjectпозиціонування брендуru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.titleІнформаційне забезпечення позиціонування брендуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.