Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук К. В.-
dc.date.accessioned2019-09-18T09:29:46Z-
dc.date.available2019-09-18T09:29:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКовальчук К. В. Принципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / К. В. Ковальчук // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21583-
dc.description.abstractРозглянуті принципи формування конкурентоспроможного бренду, проаналізовані бренди Вітчизняного виробника, які займають лікуючі позиції в Україні, запропоновані методи реклами.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпринципи створення брендуru_RU
dc.subjectконкурентоспроможний брендru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.titleПринципи формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринкахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВББ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези CED 2019 Ковальчук К. В..pdf200,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.