Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21649
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКінас І. О.-
dc.contributor.authorМайстренко О. В.-
dc.contributor.authorКинас И. А.-
dc.contributor.authorKinas I. O.-
dc.date.accessioned2019-09-23T12:03:44Z-
dc.date.available2019-09-23T12:03:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКінас І.О. Подієвий маркетинг як інструмент просування бренду / І. О. Кінас, О. В. Майстренко // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30–31 трав. 2019 р. : тези допов.– Х.: ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2019. – С. 61-62.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21649-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні тенденціі розвитку подієвого мкркетингу на підприємствах. Представлено характеристику event з урахуванням її життєвого циклу та розроблено етапи подієвого маркетингу з огляду на ефективне управління маркетинговою діяльністю в цілому. Визначено функції маркетингової діяльності підприємства. Рассмотрены современные тенденции развития событийного маркетинга на предприятиях. Представлена характеристика event с учетом ее жизненного цикла и разработаны этапы событийного маркетинга с учетом эффективное управление маркетинговой деятельностью в целом. Определены функции маркетинговой деятельности предприятия. The modern tendencies of development of event mercerization at the enterprises are considered. A feature description is presented, taking into account its life cycle, and the stages of event marketing are developed in view of the effective management of marketing activities in general. The functions of marketing activity of the enterprise are determined.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectподієвий маркетингru_RU
dc.subjectevent – маркетингru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectлояльність брендуru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectсобытийный маркетингru_RU
dc.subjectлояльность брендуru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectevent - marketingru_RU
dc.subjectbrandru_RU
dc.subjectbrand loyaltyru_RU
dc.subjectmarketing communicationsru_RU
dc.titleПодієвий маркетинг як інструмент просування брендуru_RU
dc.title.alternativeСобытийный маркетинг как инструмент продвижения брендаru_RU
dc.title.alternativeEvent marketing as a tool to promote the brandru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kinas,Maystrenko-tezis.pdf318,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.