Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21916
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.date.accessioned2019-10-28T08:01:19Z-
dc.date.available2019-10-28T08:01:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМартиненко М. В. Діагностика кар’єрної компетентності персоналу / М. В. Мартиненко, О. В. Гронь // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30–31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х.: ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 370 – 371.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21916-
dc.description.abstractРозглянуто концепцію дуальної освіти як успішну форму соціального партнерства закладів вищої освіти та бізнесу в умовах економіки, керованої знаннями. Проаналізовано існуючі форми партнерства університетів та роботодавців, бар’єри, що перешкоджають ефективному партнерству та напрями їх подолання. Підкреслено необхідність партнерства бізнесу і університетів з урахуванням довгострокових цілей і стратегій розвитку, що дозволило б вірно оцінити потреби роботодавців, визначити розриви між необхідними та існуючими навичками здобувачів освіти та розробити навчальні програми, які б допомогли усунити ці розбіжності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальне партнерствоru_RU
dc.subjectроботодавціru_RU
dc.subjectдуальна освітаru_RU
dc.subjectкомпетентності випускниківru_RU
dc.subjectнаставництвоru_RU
dc.titleДіагностика кар’єрної компетентності персоналуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Мартиненко_Гронь.pdf262,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.