Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZyma O.-
dc.date.accessioned2019-10-28T09:43:23Z-
dc.date.available2019-10-28T09:43:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationZyma O. The influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate culture / O. Zyma // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2018. - № 4 (245). - С. 27–30.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21928-
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of various aspects of the use of corporate printed editions for the formation and development of corporate culture in modern enterprises. The most used types of printed corporate publications at the enterprise are considered. The advantages of producing their own printed publications in a modern enterprise are highlighted. It is offered to use the basic methods for the analysis of the effectiveness of the corporate edition.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectcorporate cultureru_RU
dc.subjectprinted editionsru_RU
dc.subjectcorporate publicationru_RU
dc.subjectnewspaperru_RU
dc.subjectmagazineru_RU
dc.subjectbulletinru_RU
dc.titleThe influence of corporate printed editions on the formation and development of corporate cultureru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyma O. THE INFLUENCE OF CORPORATE PRINTED EDITIONS ON THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF CORPORATE CULTURE.pdf377,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.