Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMarchuk A. A.-
dc.contributor.authorUrazova S.-
dc.date.accessioned2019-10-31T12:35:24Z-
dc.date.available2019-10-31T12:35:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21972-
dc.description.abstractThis paper is devoted to the problem of integration of blended learning in higher education institutions through the example of “open universities”. The paper considers the prospects for the development of blended learning as one of the tools for managing the educational process.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectblended learningru_RU
dc.subjectquality of educationru_RU
dc.subjectopen universitiesru_RU
dc.titleBlended learning and its impact on quality of educationru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A. Marchuk, S. Urazova BlENDED LEARNING AND ITS IMPACT ON QUALITY OF EDUCATION.pdf169,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.