Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBezugla I. V.-
dc.contributor.authorPetrenko V. O.-
dc.date.accessioned2020-01-22T13:04:44Z-
dc.date.available2020-01-22T13:04:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationBezugla I. Project-based language learning with technology: creativity and autonomy of learners / І. Bezugla, V. Petrenko // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези доповідей. – Х.: ДІСА ПЛЮС, 2019. - С. 293-294.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22354-
dc.description.abstractThe article highlights the problem of many methods that can contribute to the autonomy and creativity of students, in particular, project pedagogy, which has become an everyday practice in higher education, especially in the study of a foreign language. Autonomy and creativity are investigated as an important component in the formation of foreign language competence.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectpedagogical technologyru_RU
dc.subjectproject pedagogyru_RU
dc.subjectautonomyru_RU
dc.subjectcreativityru_RU
dc.titleProject-based language learning with technology: creativity and autonomy of learnersru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bezugla_Petrenko_tezy_kuznets_2019_bib_2.pdf106,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.