Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2020-01-28T09:19:01Z-
dc.date.available2020-01-28T09:19:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 14 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22398-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectнауковий підхідru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectдослідникru_RU
dc.subjectгіпотезаru_RU
dc.subjectанкетаru_RU
dc.subjectопитуванняru_RU
dc.subjectнапрямки дослідженьru_RU
dc.subjectінформаціяru_RU
dc.subjectметоди збору первинної інфомаціїru_RU
dc.subjectвибіркаru_RU
dc.subjectобробка данихru_RU
dc.subjectзвітru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-РПНД-Ус М.І_Маркетингові дослідження.pdf709,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.