Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаров А. Б.-
dc.contributor.authorГончарова С. Ю.-
dc.date.accessioned2020-01-28T09:21:28Z-
dc.date.available2020-01-28T09:21:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГончаров А. Б. Стратегічний підхід до управління якістю послуг туристичного підприємства / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова // Економіка розвитку. – 2019. – Т. 18, Вип. 2. – С. 19–28.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22399-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес управління якістю послуг туристичного підприємства з використанням стратегічного підходу. У статті досліджено основні аспекти стратегічного підходу до управління якістю послуг туристичного підприємства, що є теоретичним підґрунтям дослідження. З використанням загальнонаукових та спеціальних методів уточнено визначення якості туристичних послуг та виявлені основні стратегії, які найчастіше застосовують в управління якістю туристичного, проаналізовано їх переваги і недоліки. В результаті проведеного дослідження запропоновано напрямки удосконалення управління якістю діяльності туристичних підприємств, сутність яких полягає в чіткому формулюванні місії підприємства, а також стратегічних, тактичних та оперативних планів; постійний моніторинг ринку, виявлення зміни вимог споживачів до якості туристичного продукту і процесу надання послуг; вдосконалення методів і форм роботи з персоналом організації; створення ефективної системи контролю на підприємстві; застосуванні новітніх технологій і сучасного обладнання; постійний цілеспрямований пошук та використання резервів якості.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуристична галузьru_RU
dc.subjectстратегії управління якістюru_RU
dc.subjectстратегії забезпеченняru_RU
dc.subjectфункціональні стратегіїru_RU
dc.subjectякість туристичної послугиru_RU
dc.titleСтратегічний підхід до управління якістю послуг туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ED_2019_02_Honcharov.pdf427,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.