Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorЗемляк Р. А.-
dc.date.accessioned2020-02-06T09:14:23Z-
dc.date.available2020-02-06T09:14:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства / І. Е. Астахова, Р. А. Земляк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 281–284.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584-
dc.description.abstractДослідження пояснюється об’єктивною необхідністю підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника на світових ринках, визначення базових товарних стратегій національних експортерів, розробки маркетингового інструментарію, котрі формуються на основі маркетингових дослідженнях та спрямовані на формування нової ринкової поведінки підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Метоюдослідження є розробка практичних рекомендацій з підвищення рівня економічного потенціалу підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectтоварні стратегіїru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.titleОсобливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Земляк.pdf278,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.