Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРєзнікова А. В.-
dc.date.accessioned2020-02-14T08:28:21Z-
dc.date.available2020-02-14T08:28:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРєзнікова А. В. Стратегія експортної діяльності підприємства / А. В. Рєзнікова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : електрон. додаток до матеріалів міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р. – Х. : ФОП Лібуркіна Л. М., 2019. – С. 365–367.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22668-
dc.description.abstractРозглянуто сутність експортної стратегії та її роль в діяльності підприємства на зовнішньому ринку, а також етапи формування даної стратегії.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.ru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectекспортна стратегіяru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.titleСтратегія експортної діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рєзникова.pdf453,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.