Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМироненко І. І.-
dc.contributor.authorСелезньова К. В.-
dc.date.accessioned2020-03-05T07:18:33Z-
dc.date.available2020-03-05T07:18:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРобоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання [Електронний ресурс] / укл. І. І. Мироненко, К. В. Селезньова; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (704 КБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 48 с. - Загол. з титул. екрану.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22763-
dc.description.abstractПодано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами. Вміщено плани лекцій, практичних, лабораторних та семінарських занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи, контрольні запитання), методичні рекомендації щодо оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими має володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяru_RU
dc.subjectробоча програмаru_RU
dc.subjectповедінка споживачівru_RU
dc.subjectплан лекційru_RU
dc.subjectпрофесійні компетентностіru_RU
dc.titleРобоча програма навчальної дисципліни "Поведінка споживачів" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 - Мироненко І.І., Селезньова К.В.pdf720,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.