Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВелика О. Ю.-
dc.date.accessioned2020-05-22T09:00:54Z-
dc.date.available2020-05-22T09:00:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВелика О. Ю. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства / О. Ю. Велика // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 берб 2020 р. - Харків–Торунь. – Х.: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 99-101.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22951-
dc.description.abstractВідокремлені різні підходи, на основі яких запропоновано визначення маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто особливості маркетингової стратегії для конкретного підприємства. Наведено результати аналізу стратегічних позицій підприємства за допомогою матриці Мак-Кінзі, SWOT-аналізу, сегментування покупців. Запропоновано основні рекламні заходи по виходу на новий ринок.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectматриця Мак-Кінзіru_RU
dc.subjectSWOT-аналізru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.titleОсобливості формування маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Велика_1_20.pdf540,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.