Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2020-05-25T09:17:17Z-
dc.date.available2020-05-25T09:17:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationРожко В. І. Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня : [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 10 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22957-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсегментуванняru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectаналіз цільового ринкуru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectпозиціонуванняru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectпривабливістьru_RU
dc.subjectдиференціаціяru_RU
dc.subjectатрибути товаруru_RU
dc.titleСтратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-РПНД-Стратегічний маркетинг-Рожко В.І.pdf9,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.