Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2020-05-25T09:23:50Z-
dc.date.available2020-05-25T09:23:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. В. І. Рожко. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 10 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22958-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаційні процесиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectінформаційних технологій управлінняru_RU
dc.subjectзасоби автоматизації функцій управлінняru_RU
dc.subjectелектронної комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетингові рішенняru_RU
dc.subjectдослідження ринку та попитуru_RU
dc.titleСучасні інформаційні технології в наукових та маркетингових дослідженнях: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-РПНД-Рожко В.І.-Суч інф техн в наук та маркет дослідж.pdf594,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.