Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorГригорова А. О.-
dc.date.accessioned2020-06-05T11:49:16Z-
dc.date.available2020-06-05T11:49:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Особливості стратегій та заходів екомаркетингу / І. Е. Астахова, А. О. Григорова // Інфраструктура ринку. – 2020. – № 40. – С. 121-124. URL: http // www.market-infr.od.ua/uk/40-2020ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23028-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано масштабність явищ, що перетворили колись локальні екологічні проблеми в екологічну кризу, яка охопила всю планету та викликала стурбованість людства станом навколишнього середовища. Це призвело до появи у суспільстві нової потреби в екологічних товарах та необхідності переходу до екологічного виробництва товарів. В статті проаналізовано результати дослідження щодо процедури сегментації споживачів за психографічним чинником та визначено основні групи споживачів екологічних товарів. Проаналізовано причини та фактори виникнення екологічного маркетингу. Розглянуто та систематизовано стратегії екологічного маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectекологіяru_RU
dc.subjectнавколишнє середовищеru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.titleОсобливості стратегій та заходів екомаркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.