Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦипіна Д. С.-
dc.date.accessioned2020-06-12T07:23:44Z-
dc.date.available2020-06-12T07:23:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦипіна Д. С. Аналіз структури медіативної компетентності студентів економічних спеціальностей / Д. С. Ципіна // Інноваційна педагогіка. – Вип. 17. –– Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2019. – C. 171–175.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23103-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальність та роль формування медіативної компетентності у мовній підготовці студентів економічних спеціальностей. На основі аналізу особливостей процесу медіації та діяльності її суб’єктів визначено поняття «медіативна компетентність» та виокремлено її структурні компоненти, що охоплюють когнітивну, психоемоційну та поведінкову сфери особистості майбутнього фахівця економічної сфери: мотиваційний, когнітивний, комунікативно-поведінковий та рефлексивний складники.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій»ru_RU
dc.subjectкомпонентна структура медіативної компетентностіru_RU
dc.subjectмедіативна компетентністьru_RU
dc.subjectмедіаторru_RU
dc.subjectмедіаціяru_RU
dc.subjectмоделі медіаціїru_RU
dc.titleАналіз структури медіативної компетентності студентів економічних спеціальностейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті ( ІММК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ципіна.Стаття.pdf142,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.