Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаумік-Гладка К. Г.-
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2020-06-24T08:37:12Z-
dc.date.available2020-06-24T08:37:12Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУправління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівня / уклад. К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина. – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 8 с. (Укр. мов.)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23236-
dc.description.abstractНавчальна дисципліна «Управління люкс-брендами» сполучає в собі теоретичні знання та практичні навички бренд-менеджменту, а також творчий процес креативного мислення, щодо позиціонування та просування даного типу брендів на світовому ринку.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectлюкс-брендиru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectексклюзивністьru_RU
dc.subjectкрос-культурні особливостіru_RU
dc.titleУправління люкс-брендами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД__Наумик,Алдошина.pdf846,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.