Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзеніс В. О.-
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2020-06-24T09:04:32Z-
dc.date.available2020-06-24T09:04:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку : електронний наук.-практ. журнал. - 2020. - № 42. - Режим доступу : http://market-infr.od.ua/uk|42-2020 .ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз сутності та напрямків формування й управління взаємовідносинами підприємства, та визначення ролі маркетингового інструментарію в цих процесах. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених було визначено основні напрямки формування взаємовідносин підприємства, серед основних учасників відносин рекомендується розглядати персонал підприємства, споживачів, посередників, конкурентів та інших зацікавлених осіб. Формування відносин розглядається як цілеспрямований процес по створенню, встановленню та наданню закінченої форми зв’язкам між суб’єктами ринку – потенційними партнерами. В процесі дослідження ідентифіковано цінність та взаємозалежність успішності управління взаємовідносинами підприємства з різними суб’єктами відносин. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення можливих форм і видів поглиблених взаємовідносин підприємства з партнерами, які дозволять підвищити ефективність здійснення діяльності саме на основі маркетингового інструментарію.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвзаємовідносини підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетинг взаємодіїru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментарійru_RU
dc.subjectцінність відносинru_RU
dc.titleМаркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.