Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23434
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ципіна Д. С. | - |
dc.contributor.author | Єрастова-Михалусь І. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-19T12:41:16Z | - |
dc.date.available | 2020-08-19T12:41:16Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Єрастова–Міхалусь І. Б. Формування медіативної компетентності у процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови / І. Б. Єрастова–Міхалусь, Д. С. Ципіна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького дер¬ж. пед. ун-ту ім. Івана Франка. – Дрогобич : ВД «Гельветика», 2020. – Вип. 27, Т. 2. – C. 211 – 215. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23434 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається медіативна компетентність як одна з найважливіших якостей сучасного фахівця до основних завдань якого входить здатність подолання можливих конфліктних або кризових ситуацій під час професійної діяльності. Надається детальний розгляд різних підходів щодо визначення поняття «комунікація»; зазначається, що результатом успішної комунікації є створення єдиного смислу, досягнення спільної комунікативної згоди та дії. Наголошується на необхідності розвитку комунікативної компетентності медіаторів, що зумовлено їх комунікативною функцією, яка полягає в організації перемовного процесу, забезпеченні комфортних умов і регулюванні всіх аспектів взаємодії; а також толерантності як необхідної якості медіатора, високий рівень сформованості якої передбачає здатність до ефективної комунікаційної взаємодії. Відзначається важлива роль професійно-орієнтовного вивчення іноземної мови під час формування медіативної компетентності, що забезпечує необхідні умови для розвитку зазначеної якості; пропонується використання переважно активних та інтерактивних методів навчання, що дозволяють активізувати пізнавальну діяльність майбутніх фахівців та створюють необхідні умови для розвитку зазначених якостей. Запропоновано комплекс дидактичних засобів, що спрямовані на формування комунікативної компетентності та толерантності як необхідних якостей медіатора на заняттях з професійно-орієнтованої англійської мови. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.publisher | ВД «Гельветика» | ru_RU |
dc.subject | медіативна компетентність | ru_RU |
dc.subject | медіатор | ru_RU |
dc.subject | медіація | ru_RU |
dc.subject | комунікативна компетентість | ru_RU |
dc.subject | толерантність | ru_RU |
dc.subject | метод | ru_RU |
dc.subject | дидактичні засоби | ru_RU |
dc.title | Формування медіативної компетентності у процесі вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Статті ( ІММК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття. Ципіна Д.С.2020.pdf | 32,01 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.