Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.date.accessioned2020-08-27T09:25:30Z-
dc.date.available2020-08-27T09:25:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальності [Електроний ресурс]. / Г. В. Сорокіна // Science, Research, Development : monografia pokonferencyjna, 29.04.2020 - 30.04.2020. – Baku, 2020. - №28, V. 6. - S. 26-30. - Режим доступу : http://конференция.com.ua/files/100_v_06_s.pdf .ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23450-
dc.description.abstractВ статті досліджено механізми, завдяки яким сучасні медіа використовують комунікативні повідомлення для конструювання соціальної реальності. Доведено, що засоби масової інформації не просто відображають соціальну реальність, але й конструюють її. До механізмів створення соцільаної реальності можна віднести мовні засоби, створення «псевдо-навколишнього середовища», принципи відбору інформації, монтажу образів тощо. Стверджується, що комунікативні повідомлення за допомогою мови (як вербальної так і невербальної) створюють свою особливу штучну соціальну реальність, що має ілюзію природної.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмедіаru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectкомунікативне повідомленняru_RU
dc.subjectсоціальна реальністьru_RU
dc.subjectмедіасфераru_RU
dc.titleКомунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezis_sorokina.pdf208,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.