Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіддубна Л. І.-
dc.contributor.authorГоробинська М. В.-
dc.date.accessioned2020-09-02T11:31:03Z-
dc.date.available2020-09-02T11:31:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПіддубна Л. І. Оцінювання міжнародної економічної діяльності підприємства / Л. І. Піддубна, М. В. Горобинська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2020. – Вип. 29. – С. 129–133.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23548-
dc.description.abstractУ статті визначено, що процес оцінювання міжнародної економічної діяльності складається з трьох етапів. На першому етапі під час оцінювання міжнародної економічної діяльності підприємства відбувається збір та обробка вихідної інформації за аналізований період. На другому етапі обґрунтовано склад показників міжнародної економічної діяльності підприємства, виконано їх адаптацію до інтегрального показника та розраховано сам показник. На третьому етапі за результатами інтегральної оцінки міжнародної економічної діяльності підприємства прийнято рішення до вибору збутового сегменту продукції (товарів, рот, послуг) параметри та ступінь готовності продукції (товарів, робіт, послуг) та підприємства до міжнародного ринку. У статті запропоновано методичний підхід до аналізу міжнародної економічної діяльності підприємства, який відрізняється від сучасних порівнянням ефективності збутових сегментів за показниками фінансового стану. Це дозволить всебічно оцінити міжнародну економічну діяльність підприємства, визначити її слабкі сторони та відшукати шляхи її поліпшення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectміжнародна економічна діяльністьru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.subjectфінансовий станru_RU
dc.subjectсобівартість продукції (товарів, робіт, послуг)ru_RU
dc.subjectзбутові сегментиru_RU
dc.subjectпараметри готовностіru_RU
dc.subjectступінь готовностіru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.titleОцінювання міжнародної економічної діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горобинс_ка,_Пiддубна_Науковий_вiсник_УжНУ_№29_2020.pdf843,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.