Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOmarov E. Sh.-
dc.date.accessioned2020-09-03T09:00:00Z-
dc.date.available2020-09-03T09:00:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationOmarov E. Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyers / E. Omarov // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. – Харків : ФОП Панов А. М., 2020. – С. 22–24.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23578-
dc.description.abstractThe paper is devoted on investigation the particular qualities of managing consumer behaviour for organisational buyers. Moreover, this paper tries to find underlying aspects of decision-making process of organisational buyers and investigates the methods of managing such behaviour.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherФОП Панов А. М.ru_RU
dc.subjectconsumer behaviourru_RU
dc.subjectdecision making processru_RU
dc.subjectorganisational buyerru_RU
dc.subjectpriceru_RU
dc.titleAspects of managing consumer behaviour of organisational buyersru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МБА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Omarov.pdf181,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.