Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAldoshyna M. V.-
dc.contributor.authorSlepakova K.-
dc.date.accessioned2020-09-03T12:34:32Z-
dc.date.available2020-09-03T12:34:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationAldoshyna M. Consumer’s behaviour in the decision-making process / M. Aldoshyna, K. Slepakova // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. : зб. наук. пр. ‒ Переяслав, 2020. ‒ Вип. 55. ‒ C. 68‒70.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23594-
dc.description.abstractThe article provides information on the importance of exploring the behavior of your customers, the classification of consumer types, their needs, and the motives that influence the decision-making process. The article also describes consumer behavior according to the buyer type classification.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectconsumer’s behaviourru_RU
dc.subjectdecision-making processru_RU
dc.subjectneeds of the customerru_RU
dc.subjectexternalru_RU
dc.subjectinternal environmentru_RU
dc.subjectmotivesru_RU
dc.titleConsumer’s behaviour in the decision-making processru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aldoshyna_1статья.pdf246,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.