Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВовк К. М.-
dc.date.accessioned2020-09-04T06:10:06Z-
dc.date.available2020-09-04T06:10:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationВовк К. М. Стратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринки / К. М. Вовк // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : матеріали ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів. – Львів : ЛІЕТ, 2020. – С. 282–284.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23597-
dc.description.abstractДосліджено вплив організованих заходів на розвиток регіонів. Проведено аналіз щодо ефективності проведення виставок, як способу створення позитивного іміджу території. Дано аналіз діючого законодавства України, що регламентує виставкову діяльність.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherЛІЕТru_RU
dc.subjectподієвий туризмru_RU
dc.subjectвиставкиru_RU
dc.subjectвиставкова діяльністьru_RU
dc.titleСтратегія подієвого туризму в організації регіональних виставок як спосіб ефективного просування національного туристичного продукту на міжнародні ринкиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вовк_2статья.pdf252,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.