Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.date.accessioned2020-09-04T07:16:32Z-
dc.date.available2020-09-04T07:16:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Розвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережі [Електронний ресурс] / Н. В. Погуда // Регіональні особливості розвитку невиробничої сфери економіки України : міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 листоп. 2019 р., м. Харків. – 2019. – Режим доступу до ресурсу : http://conf.htei.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/Pohuda.pdfru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23605-
dc.description.abstractУ роботі проведено аналіз діяльності ключових представників туристичного бізнесу. Встановлено, що певні туристичні оператори намагаються охватити якомога більшу частку ринку через зростання кількості агентств, встановлюючи досить привабливі умови вступу до мережі. При цьому інші - завдяки фінансовим важелям намагаються не впускати до агентської мережі представників, що не мають відповідних умов. Згальна тенденція даного сегменту показує, що туристичні оператори як один з ефективних напрямів ведення та розширення бізнесу обирають саме франчайзинг, що все більше стає не лише стратегією туристичного оператора, а обіймає місце загальної концепції ведення туристичного бізнесу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectфранчайзингru_RU
dc.titleРозвиток туристичного бізнесу шляхом розширення франчайзингової мережіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_2статья.pdf141,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.