Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.date.accessioned2020-09-04T07:21:46Z-
dc.date.available2020-09-04T07:21:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Особливості управління брендом туристичного підприємства / Н. В. Погуда // Туристичний бренд як фактор формування позитивного іміджу України на світовому ринку : ІІ всеукр. наук.-практ. інтернет конф., 20 лют. 2020 р., м. Львів : зб. матер. − Львів : ЛІЕТ, 2020. − С. 160−163.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23606-
dc.description.abstractУ роботі проведено оцінку різних підходів до поняття туристичного бренду. Проаналізовано динаміку основних суб’єктів туристичної діяльності. За результатами роботи ключових гравців визначено найбільш міцні туристичні бренди України. Визначено, що від роботи кожного представника туристичного бізнесу залежить і формування позитивного бренду представлених територій і держави в цілому.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectрейтингru_RU
dc.titleОсобливості управління брендом туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_3статья.pdf330,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.