Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТимошенко К. В.-
dc.date.accessioned2020-09-04T09:25:17Z-
dc.date.available2020-09-04T09:25:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТимошенко К. В. Брендинг туристичного підприємства / К. В. Тимошенко // Економіка, менеджмент та аудит: сучасні проблеми, перспективи та напрями розвитку : матеріали міжнар. наук.-прак. конф., 22 лют. 2020 р. – Львів : Львівська економічна фундація, 2020. – С. 94–98.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23620-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процедуру брендингу, яка ґрунтується на розумінні потреб і очікувань споживачів та базується на місії і стратегії туристського підприємства. Ефективні шляхи просування туристичного підприємства і туристичного продукту.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherЛьвівська економічна фундаціяru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectбрендингru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.titleБрендинг туристичного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимошенко_2статья.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.