Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрижак О. О.-
dc.date.accessioned2021-01-12T08:57:45Z-
dc.date.available2021-01-12T08:57:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл О. О. Стрижак. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – 11 с. (Укр. мов.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24346-
dc.description.abstractВизначено мету, завдання, пре- та постреквізити навчальної дисципліни. Надано компетенції, якими оволодівають студенти в процесі навчання. Представлено тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за змістовними модулями та темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано студентам усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectуслугаru_RU
dc.subjectмаркетинг услугru_RU
dc.subjectринок послугru_RU
dc.titleМаркетинг послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_МУ_укр.pdf826,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.