Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStryzhak O. O.-
dc.date.accessioned2021-01-12T09:01:51Z-
dc.date.available2021-01-12T09:01:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationService marketing: syllabus of the academic discipline for students of all specialities second (master’s) level: [Electronic edition] / О. Stryzhak. - Kh.: S. Kuznets KhNEU, 2020. – 11 p. (English language)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24347-
dc.description.abstractThe purpose, tasks, pre- and postrequisites of the educational discipline are determined. The competencies that students master in the learning process are given. The thematic plan of the discipline, its content by meaningful modules and topics, as well as the procedure and criteria for assessing students' knowledge are presented. Recommended for students of all specialties of the second (master’s) level.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectserviceru_RU
dc.subjectservice marketingru_RU
dc.subjectservice marketru_RU
dc.titleService marketing: syllabus of the academic discipline for students of all specialities second (master’s) levelru_RU
dc.typeOtherru_RU
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД_МУ_англ.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.