Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 246 (час пошуку: 0.107 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Оригінальні тексти та практичні завдання з країнознавства Австрії з навчальної дисципліни ʺДілова іноземна моваʺ для студентів спеціальності 8.18010016 ʺБізнес-адмініструванняʺ магістерської програми ʺМенеджмент інформаційних системʺЛукашова Л. В.; Lukashova L. V.
2019Французька мова професійної комунікації та ділової кореспонденції в міжнародному бізнесі: тексти та завдання до самостійної роботи студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняПрус Н. О.; Prus N. O.
2018Іноземна мова за профільним спрямуванням : тексти та практичні завдання для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняПрус Н. О.; Prus N. O.
2016Збірник завдань з навчальної дисципліни "Іноземна мова" (французька) для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняЛамааши М.; Просяник О. П.; Lamaachi M.; Prosianyk O. P.
2017Ділова іноземна мова : тексти та практичні завдання для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2017Іноземна мова : збірник лексико-граматичних вправ для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняПилаєва Т. В.; Pylaieva T. V.
2016Тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Ділова іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2013Економічні тексти та практичні завдання з навчальної дисципліни "Іноземна мова" для студентів III та IV курсів усіх напрямів підготовки всіх форм навчанняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2018Іноземна мова за професійним спрямуванням : тексти та практичні завдання для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняРешетняк І. О.; Reshetniak I. O.
2021Методичні рекомендації до виконання дипломних робіт для студентів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" другого (магістерського) рівняБорова Т. А.; Деменко О. І.; Будянська В. А.